Czy warto inwestować w nakładki na sensomaty?

nakładki na sensomaty

Sensomaty to bramki sklepowe o funkcji antykradzieżowej. Spotkać je można przed wejściem do niemal każdego sklepu, zwłaszcza znajdującego się terenie galerii handlowej lub marketu wielkopowierzchniowego. To jeden z pierwszych elementów wyposażenia sklepu, z jakim styka się klient. Z tego powodu bramki antykradzieżowe pełnią pośrednio funkcję wizytówki sklepu. Specjaliści od reklamy już dawno dostrzegli potencjał sensomatów, jako nośników reklamy i zaliczyli nakładki na sensomaty do materiałów POS.

 

Materiały wspierające sprzedaż

Nakładki na sensomaty należą do materiałów wspierających sprzedaż, czyli point of sale. Są nośnikiem reklamy below the line, czyli skierowanej do detalistów i konsumentów. Materiały POS wykorzystywane są w miejscach często odwiedzanych przez klientów, a ich lokalizacja i forma graficzna oddziałują na sferę psychiczną nabywców. Przyciągają wzrok i wyróżniają konkretne produkty lub wydarzenia, dzięki czemu efektywnie wpływają na wzrost sprzedaży. Efektowny przekaz można z powodzeniem dostosować do potrzeb potencjalnego klienta i wykorzystać, jako formę bezpośredniej komunikacji. Reklama in-store ułatwia podjęcie decyzji o zakupie, informuje o nowościach sprzedażowych i akcjach promocyjnych oraz zwiększa atrakcyjność marki w oczach klientów. Materiały POS wspierają kampanię reklamową i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży o niemal 19%

 

Skuteczna forma reklamy

Nakładki na sensomaty pozwalają skutecznie wykorzystać przestrzeń stelażu bramki sklepowej. Sensomat służy za szkielet dla nośnika reklamy i pozwala w efektowny sposób prezentować treści promocyjno-informacyjne. Nakładki na sensomaty umożliwiają dostrzeżenie reklamy z poziomu pasażu handlowego i zachęcają do odwiedzenia sklepu. Owijki na bramki można personalizować w zależności od konkretnych potrzeb. Najczęściej produkowane są one z tektury i można je zadrukować dowolną grafiką. Reklama nadrukowywana jest na zewnętrznej powierzchni tekturowej tuby. Standardowe nakładki mają rozmiar 50×160 centymetrów. Owijka ma przekrój łezki lub owalu. Ze względu na niskie koszty wyprodukowania, nakładki na bramki mogą być wykorzystywane nawet jednorazowo. Treść reklamy można dzięki temu bardzo precyzyjnie dostosować do konkretnego wydarzenia lub aktualnej promocji. Montaż owijek nie jest skomplikowany, a nadruk można foliować, wzmacniając jego odporność mechaniczną. Dodatkowo, nakładki można wyposażyć w dyspenser na ulotki.