Aktualności
W aktualnościach zamieszamy bieżące informacje na temat funkcjonowania naszej drukarni offsetowej. Znajdą tutaj również Państwo ciekawe komunikaty i artykuły branżowe.
Jak wygląda drukowanie arkuszy do kaszerowania?
- Szczegóły
Kaszerowanie to metoda uszlachetniania druku. Polega na oklejaniu cienką warstwą papieru ozdobnego powierzchni grubszego kartonu lub tektury. Najczęściej dotyczy tych materiałów, których nie da się bezpośrednio zadrukować na maszynie drukarskiej np. ze względu na ich grubość oraz specyficzną strukturę. Przykładem jednego z nich jest np. tektura falista. Tekturę falistą szeroko wykorzystuje się w branży opakowaniowej. Oklejanie jej arkuszami do kaszerowania ma zwiększać atrakcyjność produkowanych z niej opakowań, ale także wzmacniać ich strukturę. Jakie arkusze się do tego stosuje? Jak nanosi się na nie wydruk? Na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule.
Wizytówka firmowa – najczęściej popełniane błędy
- Szczegóły
Wizytówka jest nie tylko nośnikiem podstawowych informacji o firmie, ale także jej reklamą. Z tego powodu musi wzbudzać zainteresowanie i zapadać w pamięć. Im więcej osób zwróci na nią uwagę, tym większa szansa na to, że więcej z nich na zasadzie skojarzeń zapamięta również firmę. W parze z estetyką wizytówek musi iść też ich użyteczność, dlatego przy ich projektowaniu warto wiedzieć, jakich błędów unikać. O tym, czego się wystrzegać, a czego pominąć nie można, piszemy poniżej.
Jak przygotować firmowy katalog produktów?
- Szczegóły
Kluczem do sukcesu w biznesie jest ciągły rozwój, związany z pozyskiwaniem nowych klientów i poszerzaniem znajomości wśród przedsiębiorców. Mimo obecnej doby internetu dobrym sposobem na rozpowszechnianie informacji wciąż jest tworzenie materiałów drukowanych, w tym katalogów produktowych. Ich rolą jest zachęcanie do nabycia określonego produktu lub skorzystania z usługi, a także przedstawienie naszych możliwości i nakreślenie profilu działalności.
Mapa ścienna - modny i edukacyjny akcent w pokoju nastolatka
- Szczegóły
Mapa ścienna to nie tylko dekoracja, ale i narzędzie edukacyjne. Wybierając odpowiednią mapę, można uczynić pokój nastolatka miejscem inspirującym i funkcjonalnym. To doskonały sposób na połączenie estetyki z edukacją.
Od czego zależy cena wydruku ulotek?
- Szczegóły
Kiedy planujesz druk ulotek, wiele aspektów wpływa na ostateczną cenę. Od wybranej techniki druku, przez ilość zamawianych egzemplarzy, aż po detale wykończenia – wszystkie te elementy składają się na finalny koszt.
Czym charakteryzuje się druk offsetowy?
- Szczegóły
Druk offsetowy to jedna z najczęściej wykorzystywanych w poligrafii technik. Jest bardzo uniwersalna, gdyż przy jej pomocy możemy wydrukować m.in.: plakaty, arkusze, mapy, broszury, ulotki oraz książki. Dowiedz się, czym charakteryzuje się druk offsetowy i jakie są jego zalety.
Jak wygląda skład materiałów do druku?
- Szczegóły
Przygotowanie tekstu do druku, czyli tzw. DTP ( desktop publishing) obejmuje szereg czynności, które należy wykonać, aby publikacja ujrzała światło dzienne. Od tego, czy zostaną one wykonane w sposób profesjonalny, zależeć będzie efekt końcowy, dlatego należy zadbać o wszystkie aspekty publikacji.
Jak plakaty wpływają na zwiększenie sprzedaży?
- Szczegóły
Lista produktów i usług, które podlegają sprzedaży, jest naprawdę długa. Nie mniej ważna okazuje się również konkurencja. W związku z tym tak ważną rolę odgrywa w dzisiejszych czasach marketing. Reklama może przybierać różną formę — wideo zamieszczonego w telewizji czy internecie, tekstu sponsorowanego czy też ulotki.
Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?
- Szczegóły
Ulotka jest jedną z najtańszych form reklamy. Polecana jest szczególnie dla nowych firm, które chcą zaprosić odbiorców do odwiedzenia lokalu, punktu handlowego lub usługowego. Korzystają z niej także marki już obecne na rynku od lat.
Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?
- Szczegóły
Strategie marketingowe danej firmy często angażują wiele różnorodnych kanałów, poprzez, które dane przedsiębiorstwo ma szanse dotrzeć do swoich potencjalnych klientów lub kontrahentów. Metod reklamowania się jest wiele, a każda z nich ma swoje plusy i minusy.