Gdzie sprawdzają się arkusze kaszerowane?

displaye reklamowe

Kaszerowanie to jedna z metod uszlachetniania wyrobów papierniczych. Polega na oklejaniu ozdobnym papierem znacznie grubszego kartonu lub tektury. Zastosowanie arkuszy kaszerowanych przede wszystkim podnosi atrakcyjność wyrobów, których z różnych powodów nie da się zadrukować metodą offsetową. Poza tym jest to również sposób na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi. Choć arkusz do kaszerowania jest cienki, może być dodatkowo zabezpieczony przez lakierowanie lub laminowanie, co zwiększa odporność na wilgoć całego wyrobu papierniczego. Do czego najczęściej wykorzystuje się takie arkusze kaszerowane? (więcej…)

czytaj dalej

Jak wygląda drukowanie arkuszy do kaszerowania?

zwinięta tektura falista

Kaszerowanie to metoda uszlachetniania druku. Polega na oklejaniu cienką warstwą papieru ozdobnego powierzchni grubszego kartonu lub tektury. Najczęściej dotyczy tych materiałów, których nie da się bezpośrednio zadrukować na maszynie drukarskiej np. ze względu na ich grubość oraz specyficzną strukturę. Przykładem jednego z nich jest np. tektura falista. Tekturę falistą szeroko wykorzystuje się w branży opakowaniowej. Oklejanie jej arkuszami do kaszerowania ma zwiększać atrakcyjność produkowanych z niej opakowań, ale także wzmacniać ich strukturę. Jakie arkusze się do tego stosuje? Jak nanosi się na nie wydruk? Na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule. (więcej…)

czytaj dalej

Wizytówka firmowa – najczęściej popełniane błędy

wizytówka

Wizytówka jest nie tylko nośnikiem podstawowych informacji o firmie, ale także jej reklamą. Z tego powodu musi wzbudzać zainteresowanie i zapadać w pamięć. Im więcej osób zwróci na nią uwagę, tym większa szansa na to, że więcej z nich na zasadzie skojarzeń zapamięta również firmę. W parze z estetyką wizytówek musi iść też ich użyteczność, dlatego przy ich projektowaniu warto wiedzieć, jakich błędów unikać. O tym, czego się wystrzegać, a czego pominąć nie można, piszemy poniżej. (więcej…)

czytaj dalej

Jak przygotować firmowy katalog produktów?

wiele kolorowych katalogów

Kluczem do sukcesu w biznesie jest ciągły rozwój, związany z pozyskiwaniem nowych klientów i poszerzaniem znajomości wśród przedsiębiorców. Mimo obecnej doby internetu dobrym sposobem na rozpowszechnianie informacji wciąż jest tworzenie materiałów drukowanych, w tym katalogów produktowych. Ich rolą jest zachęcanie do nabycia określonego produktu lub skorzystania z usługi, a także przedstawienie naszych możliwości i nakreślenie profilu działalności.  (więcej…)

czytaj dalej

Czym charakteryzuje się druk offsetowy?

druk

Druk offsetowy to jedna z najczęściej wykorzystywanych w poligrafii technik. Jest bardzo uniwersalna, gdyż przy jej pomocy możemy wydrukować m.in.: plakaty, arkusze, mapy, broszury, ulotki oraz książki. Dowiedz się, czym charakteryzuje się druk offsetowy i jakie są jego zalety. (więcej…)

czytaj dalej

Jak wygląda skład materiałów do druku?

skład do druku

Przygotowanie tekstu do druku, czyli tzw. DTP ( desktop publishing) obejmuje szereg  czynności, które należy wykonać, aby publikacja ujrzała światło dzienne. Od tego, czy zostaną one wykonane w sposób profesjonalny, zależeć będzie efekt końcowy, dlatego należy zadbać o wszystkie aspekty publikacji – treść oraz elementy wizualne i graficzne. Obecnie DTP opiera się na komputerowym opracowaniu materiałów oraz ich przygotowaniu do druku przy pomocy maszyn poligraficznych i dopiero tak przygotowane materiały mogą zostać oddane do drukarni offsetowej. (więcej…)

czytaj dalej

Jak plakaty wpływają na zwiększenie sprzedaży?

plakaty

Lista produktów i usług, które podlegają sprzedaży, jest naprawdę długa. Nie mniej ważna okazuje się również konkurencja. W związku z tym tak ważną rolę odgrywa w dzisiejszych czasach marketing. Reklama może przybierać różną formę — wideo zamieszczonego w telewizji czy internecie, tekstu sponsorowanego czy też ulotki. Nie brakuje także gadżetów z logo danej firmy. Niesłabnącą popularnością od lat cieszą się również plakaty. Dlaczego? (więcej…)

czytaj dalej

Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?

ulotki

Ulotka jest jedną z najtańszych form reklamy. Polecana jest szczególnie dla nowych firm, które chcą zaprosić odbiorców do odwiedzenia lokalu, punktu handlowego lub usługowego. Korzystają z niej także marki już obecne na rynku od lat. Ważny jest kolportaż, ponieważ zapewnia dotarcie do wybranej grupy klientów. Ulotka jest wręczana do ręki, umieszczana w gazetach lub w skrzynkach pocztowych. Drukarnia Anex przygotowuje zamówione materiały, które w przemyślany sposób są dystrybuowane. Wszystko zależy od branży i samych produktów bądź usług. Reklamodawca zleca projekt grafikowi, a następnie druk, w dowolnym nakładzie. (więcej…)

czytaj dalej

Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?

broszura reklamowa

Strategie marketingowe danej firmy często angażują wiele różnorodnych kanałów, poprzez, które dane przedsiębiorstwo ma szanse dotrzeć do swoich potencjalnych klientów lub kontrahentów. Metod reklamowania się jest wiele, a każda z nich ma swoje plusy i minusy. Konkretne techniki marketingowe warto dopasowywać do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa, tak aby spełniały w możliwie największym wymiarze ustalone cele przy minimalnych kosztach. Dla wielu firm, opłacalnym i ciekawym rozwiązaniem okazują się broszury reklamowe pomagające zdobywać nowych klientów, a także informować o działaniu firmy i zaciekawiać jej ofertą. (więcej…)

czytaj dalej

Jak przygotować dobry folder reklamowy?

spotkanie w agencji reklamowej

Działania reklamowe mogą realizować się na wiele sposobów. Choć obecnie obserwuje się trend, który polega na koncentrowaniu marketingu w internecie, tradycyjne sposoby na reklamę działalności gospodarczej nadal odgrywają istotną rolę. Na ulicach miast nie brak wszak banerów, które zachęcają do skorzystania z nowej oferty danej firmy. Jednym ze standardowych sposobów na przeprowadzenie kampanii marketingowej jest także stworzenie folderu reklamowego. I to nie pierwszego lepszego, tylko naprawdę dobrego. (więcej…)

czytaj dalej