Jak powstają nakładki na sensomaty?

bramki wejściowe do sklepu

Nakładki na sensomaty zdobywają coraz większą popularność jako nośniki reklamy. Ich strategiczne umiejscowienie na wejściu do sklepu czy galerii handlowej sprawia, że są niezwykle efektywnym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dlaczego warto w nie zainwestować? Jak wygląda nanoszenie nadruków na sensomaty? W dzisiejszym artykule szczegółowo odpowiadamy na te pytania.

czytaj dalej

Jakie zalety ma drukowanie w rozmiarze B0?

drukowanie dużych plakatów

Dobór odpowiedniego formatu ma duże znaczenie dla finalnej estetyki wydruku. W przypadku nośników treści reklamowych odgrywa też kluczową rolę dla skuteczności ich oddziaływania na odbiorców. Format uzależniony jest zwykle od przeznaczenia drukowanego materiału oraz miejsca, w którym zostanie umieszczony. Jednym z najczęściej wykorzystywanych w reklamie zewnętrznej formatów jest B0. Do czego służy i dlaczego się sprawdza?

czytaj dalej

Jakie techniki wykorzystuje się do nadruków na gadżetach?

nadruk

Kubki, zabawki, akcesoria biurowe oraz tekstylne to najpopularniejsze gadżety reklamowe. Odpowiednio zadrukowane stanowią doskonały nośnik reklamowy, który zostanie przez potencjalnych klientów praktycznie wykorzystany. Aby gadżety mogły spełniać swoje funkcje, muszą być jednak spójne z wizerunkiem marki oraz estetycznie wykonane. W tym drugim przypadku najważniejsza jest jakość nadruków. Wysoką jakość nadruków zapewnia dobór odpowiedniej techniki drukarskiej. Jakie z nich się obecnie wykorzystuje?

czytaj dalej

Jakie elementy musi mieć dobra ulotka reklamowa?

druk ulotek

Podstawową funkcją ulotki reklamowej jest wzbudzenie zainteresowania odbiorców i tym samym zwrócenie ich uwagi na konkretny produkt lub usługę. Dobra ulotka reklamowa jest nośnikiem podstawowych informacji o marce, ale i sposobem na to, by wyróżnić ją na tle konkurencji. Aby była skuteczna, musi być jednak dobrze wykonana. Znaczenie ma każdy detal, a nawet kolor. Żadna treść nie może się tam znaleźć przypadkowo. Jak ją zatem zaprojektować, by spełniała swoją funkcję? Oto co powinna zawierać.

czytaj dalej

Jak wykonać dobrze wizytówkę firmową?

wizytówka firmowa

Dobra wizytówka firmowa przyciąga wzrok, intryguje i spełnia swoją funkcję jako nośnik podstawowych informacji o firmie. Stworzenie właściwego projektu wydaje się proste, ale może sprawiać trudności. W głowie twórców wizytówek często rodzą się pytania dotyczące tego, jakie informacje na nich zamieścić, jaką szatę graficzną wybrać czy też, na jaki papier się zdecydować przy wydruku. Chcąc rozwiać te wątpliwości, przygotowaliśmy dzisiejszy artykuł, w którym podpowiadamy, jak zaprojektować wizytówkę, by zrobić wrażenie na odbiorcach.

czytaj dalej

Gdzie sprawdzają się arkusze kaszerowane?

displaye reklamowe

Kaszerowanie to jedna z metod uszlachetniania wyrobów papierniczych. Polega na oklejaniu ozdobnym papierem znacznie grubszego kartonu lub tektury. Zastosowanie arkuszy kaszerowanych przede wszystkim podnosi atrakcyjność wyrobów, których z różnych powodów nie da się zadrukować metodą offsetową. Poza tym jest to również sposób na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi. Choć arkusz do kaszerowania jest cienki, może być dodatkowo zabezpieczony przez lakierowanie lub laminowanie, co zwiększa odporność na wilgoć całego wyrobu papierniczego. Do czego najczęściej wykorzystuje się takie arkusze kaszerowane?

czytaj dalej

Jak wygląda drukowanie arkuszy do kaszerowania?

zwinięta tektura falista

Kaszerowanie to metoda uszlachetniania druku. Polega na oklejaniu cienką warstwą papieru ozdobnego powierzchni grubszego kartonu lub tektury. Najczęściej dotyczy tych materiałów, których nie da się bezpośrednio zadrukować na maszynie drukarskiej np. ze względu na ich grubość oraz specyficzną strukturę. Przykładem jednego z nich jest np. tektura falista. Tekturę falistą szeroko wykorzystuje się w branży opakowaniowej. Oklejanie jej arkuszami do kaszerowania ma zwiększać atrakcyjność produkowanych z niej opakowań, ale także wzmacniać ich strukturę. Jakie arkusze się do tego stosuje? Jak nanosi się na nie wydruk? Na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule.

czytaj dalej

Wizytówka firmowa – najczęściej popełniane błędy

wizytówka

Wizytówka jest nie tylko nośnikiem podstawowych informacji o firmie, ale także jej reklamą. Z tego powodu musi wzbudzać zainteresowanie i zapadać w pamięć. Im więcej osób zwróci na nią uwagę, tym większa szansa na to, że więcej z nich na zasadzie skojarzeń zapamięta również firmę. W parze z estetyką wizytówek musi iść też ich użyteczność, dlatego przy ich projektowaniu warto wiedzieć, jakich błędów unikać. O tym, czego się wystrzegać, a czego pominąć nie można, piszemy poniżej.

czytaj dalej

Jak przygotować firmowy katalog produktów?

wiele kolorowych katalogów

Kluczem do sukcesu w biznesie jest ciągły rozwój, związany z pozyskiwaniem nowych klientów i poszerzaniem znajomości wśród przedsiębiorców. Mimo obecnej doby internetu dobrym sposobem na rozpowszechnianie informacji wciąż jest tworzenie materiałów drukowanych, w tym katalogów produktowych. Ich rolą jest zachęcanie do nabycia określonego produktu lub skorzystania z usługi, a także przedstawienie naszych możliwości i nakreślenie profilu działalności. 

czytaj dalej

Czym charakteryzuje się druk offsetowy?

druk

Druk offsetowy to jedna z najczęściej wykorzystywanych w poligrafii technik. Jest bardzo uniwersalna, gdyż przy jej pomocy możemy wydrukować m.in.: plakaty, arkusze, mapy, broszury, ulotki oraz książki. Dowiedz się, czym charakteryzuje się druk offsetowy i jakie są jego zalety.

czytaj dalej